Božena KUČEROVÁ

Bakalářská práce

Marketing města Domažlice

City marketing of Domažlice
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Marketing města Domažlice se zabývá problémem městského marketingu v teorii a možnostmi aplikace městského marketingu na město Domažlice. Úvodní pasáž mé práce je zaměřena na městský marketing obecně, druhá pasáž na marketingové aktivity města Domažlice. První část zahrnuje obecné vymezení marketingu. Objasňuje pojem městský marketing, popisuje jeho aktéry, formy městského …více
Abstract:
This Bachelor thesis ? City Marketing of Domažlice ? deals with problem of city marketing in theory and practical use of city marketing of Domažlice. Introductory passage of my work is focused on city marketing in general, the second passage is focused on marketing activities of Domažlice. The first part includes a general definition of marketing. It explains the concept of city marketing, describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 41921

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Mgr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUČEROVÁ, Božena. Marketing města Domažlice. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management