Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času – Bc. Jitka Podzemská
Bc. Jitka Podzemská
Master's thesis
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Branding the Czech Republic as a tourism destination - past and present
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na branding turistické destinace Česká republika. Cílem diplomové práce je zhodnocení brandu České republiky, přístupu aktérů k vykonávání brandingu v zahraničí ve spolupráci se zastupitelskými úřady České republiky a celkový pohled na Českou republiku jako značku. Teoreticko – metodologická část je postavena na postupném představování brandu od jeho historického počátku …moreAbstract:
This thesis addresses the branding of the Czech Republic as a tourist destination. Its objective is to examine the Czech Republic’s brand image, to identify the strategies and roles of actors working with Czech embassies to build the nation brand abroad, and to analyse the Czech Republic as a brand. The theoretical and methodological part of the thesis shows how the brand evolved since the early stages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 11. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Specifika Kaliningradské oblasti jako turistické destinace a charakteristika nejvýznamnějších turistických cílů v ní
Anna Tisoňová -
Znojemsko a Podyjí jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
Nikola Pazderová -
Lesy České republiky jako turistická destinace
Martin Tomek -
Lednicko-valtický areál jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
Šárka Virgovičová -
Černobyl jako turistická destinace
Karolína Černá -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Rizika území spojená s turistickou činností na příkladu vybrané turistické destinace
Michal Šmakal -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský