Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času – Bc. Jitka Podzemská
Bc. Jitka Podzemská
Diplomová práce
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Branding the Czech Republic as a tourism destination - past and present
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na branding turistické destinace Česká republika. Cílem diplomové práce je zhodnocení brandu České republiky, přístupu aktérů k vykonávání brandingu v zahraničí ve spolupráci se zastupitelskými úřady České republiky a celkový pohled na Českou republiku jako značku. Teoreticko – metodologická část je postavena na postupném představování brandu od jeho historického počátku …víceAbstract:
This thesis addresses the branding of the Czech Republic as a tourist destination. Its objective is to examine the Czech Republic’s brand image, to identify the strategies and roles of actors working with Czech embassies to build the nation brand abroad, and to analyse the Czech Republic as a brand. The theoretical and methodological part of the thesis shows how the brand evolved since the early stages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODZEMSKÁ, Jitka. \textit{Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e6ko57/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Specifika Kaliningradské oblasti jako turistické destinace a charakteristika nejvýznamnějších turistických cílů v ní
Anna Tisoňová -
Znojemsko a Podyjí jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
Nikola Pazderová -
Lednicko-valtický areál jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
Šárka Virgovičová -
Lesy České republiky jako turistická destinace
Martin Tomek -
Černobyl jako turistická destinace
Karolína Černá -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Rizika území spojená s turistickou činností na příkladu vybrané turistické destinace
Michal Šmakal -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský