Mgr. Romana Hoferková

Bakalářská práce

Deaf students learning English as a foreign language

Deaf students learning English as a foreign language
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na proces učení se angličtiny jako cizího jazyka sluchově postiženými studenty. Pojmy hluchota a kultura neslyšících jsou vysvětleny v úvodu teoretické části. Komunikační metody a vzdělávací proces sluchově postižených studentů jsou dále vyšetřeny. V souvislosti s tím jsou nastíněny překážy, kterým jsou sluchově postižení studenti v učebním procesu vystaveni. Dále jsou …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the process of learning English as a foreign language by deaf students. In the theoretical part the problem of deafness and deaf culture is introduced. The communication methods used by deaf people are mentioned and the educational process of deaf students is examined, including the obstacles which may the deaf have in the learning process. The effective strategies …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy

Práce na příbuzné téma