Deaf students learning English as a foreign language – Mgr. Romana Hoferková
Mgr. Romana Hoferková
Bakalářská práce
Deaf students learning English as a foreign language
Deaf students learning English as a foreign language
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na proces učení se angličtiny jako cizího jazyka sluchově postiženými studenty. Pojmy hluchota a kultura neslyšících jsou vysvětleny v úvodu teoretické části. Komunikační metody a vzdělávací proces sluchově postižených studentů jsou dále vyšetřeny. V souvislosti s tím jsou nastíněny překážy, kterým jsou sluchově postižení studenti v učebním procesu vystaveni. Dále jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the process of learning English as a foreign language by deaf students. In the theoretical part the problem of deafness and deaf culture is introduced. The communication methods used by deaf people are mentioned and the educational process of deaf students is examined, including the obstacles which may the deaf have in the learning process. The effective strategies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w2zus/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
Alžběta VÉVODOVÁ -
The Language and Identity of the Japanese Deaf
Karel Viktorin -
Deaf Students and their Motivation to Learn English
Veronika Morávková