Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti – Ing. Matej Karaba
Ing. Matej Karaba
Master's thesis
Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti
Business plan of (ethical) marketing company
Abstract:
The aim of the thesis "Business plan of (ethical) marketing company" is to form a business plan which would be a model for creating a new company in the Czech Republic. The purpose of the newly established marketing company will be to provide comprehensive marketing services at affordable price and based on business ethics and ethics in advertising for starting enterprises (start-ups). The theoretical …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti“ je zostavenie podnikateľského plánu na ktorého základe vznikne nová marketingová spoločnosť v Českej republike. Zámerom novovzniknutej marketingovej spoločnosti bude poskytovať komplexné marketingové služby za dostupnú cenu a na báze podnikateľskej etiky a etiky v reklame pre trh začínajúcich podnikov (start-upov). Teoretická …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hr0wv/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Pešek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARABA, Matej. \textit{Podnikatelský plán (etické) marketingové společnosti} Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/e6roea/. [cit. 2024-03-28].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Podnikateľský plán pre začínajúci malý podnik
Kristína Gabrišová -
Podnikatelský plán na založení živnosti v oboru uměleckých řemesel
Petra Blumová -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Etika v podnikání
Luboš Vávra -
Právo a etika v pojišťovnictví
Andrea Andrlová -
Firemná kultúra a firemná etika v pracovnoprávnych vzťahoch
Alena Peťková -
Etika a etické hodnoty v rodinných podnicích
Tomáš Plesl