Kalkulace promočních akcí v oblasti rychloobrátkového zboží – Alena Soukupová
Alena Soukupová
Diplomová práce
Kalkulace promočních akcí v oblasti rychloobrátkového zboží
Calculation of promotional activities on the FMCG market.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou použití kalkulace v oblasti rychloobrátkového zboží. Specifikem práce je orientace na prodeje během promočních akcí. Tato problematika je popsána a srovnána z teoretického a praktického hlediska. V práci jsou dále popsány vybrané prvky kalkulace. Na teoretické poznatky navazuje aplikační část, ve které je na příkladu konkrétního podniku provedena analýza správnosti …víceAbstract:
The diploma thesis covers issue of usage of calculations in FMCG, in particular sales during promotion periods. This issue is described and compared from a theoretic as well as practical angle. The thesis further covers other selected aspects of calculations. Theoretical findings are followed up by an application part, which includes analysis of calculations of baseline sales and calculations of cannibalization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2015
- Vedoucí: Ondřej Matyáš
- Oponent: Michal Menšík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
Martina Kořínková -
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
David Frýdl -
Analýza vybraných výzev při vývozu rychloobrátkového zboží z Mexika a návrh dílčí optimalizace
Jarmila Kudelová -
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková