Miroslava KRYSTYNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Mluvní vzory dětí MŠ
Speech patterns of nursery school childern
Anotace:
Bakalářská práce Mluvní vzory dětí mateřské školy se zaměřuje na rozvoj dětské řeči v interakci s působením ze strany rodičů a pedagogických pracovníků mateřských škol. Úvodní část práce se zabývá fylogenezí a ontogenezí řeči. Dále navazuje působením rodinného prostředí s možnostmi aktivit a činnostmi, kterými lze rozšiřovat a prohlubovat řečové schopnosti dítěte v rodině. Kromě toho poukazuje na to …víceAbstract:
My bachelor thesis Speech Patterns of the Children in the Kindegarten focuses on the child speech development in the interaction with the influence of the parents and pedagogical staff working in the kindergartens can have on them. The first part deals with the phylogeny and ontogeny of speech. Then follows the influence of family environment with the possibilities of activities and actions that can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2014
Zveřejnit od: 3. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2014
- Vedoucí: Doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRYSTYNÍKOVÁ, Miroslava. Mluvní vzory dětí MŠ. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Ontogeneze řeči, negativní působení a jeho důsledky na řečový rozvoj
Renata Bubniaková -
Názory rodičů dětí v mateřské škole na rozvoj řeči a jazykových schopností
Kateřina Mrázková -
Dítě s opožděným vývojem řeči
Zuzana Sahulová -
Informovanost rodičů o ontogenetickém vývoji řeči
Veronika Rychlá -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Mluvní vzory dětí MŠ
Jitka SEDLÁKOVÁ -
Komunikace rodičů s pedagogy na montessori školách
Alžběta HABÁNÍKOVÁ -
Efektivní komunikace pedagoga MŠ s rodiči
Monika JULIŠOVÁ