Miroslav Klapka

Bachelor's thesis

Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních

Sales support of cigars in the catering facilities
Abstract:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje doutníků v gastronomických zařízeních. V teoretické části se zaobírá marketingem jako takovým a teoretickými fakty podpory prodeje. V analytické části následně analyzuje kvalitu nabízených produktů a doplňkových služeb a to jak na základě vlastního průzkumu, tak zejména komunikací přímo se zákazníky prostřednictvím strukturovaného dotazníku. Díky dotazníku …more
Abstract:
This thesis elaborates on the issue of promoting the sale of cigars in catering establishments. The theoretical part discusses the principles of marketing as such and also theoretical facts of the sale promotion. The analytical section then analyzes the quality of its products and complimentary services both on the basis of my own research as well as on the direct communication with customers through …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Burešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management