Kateřina Kohoutková

Diplomová práce

Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.

Communication strategy of Severočeské doly a.s.
Anotace:
Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze existing communication of the company and, based on field research, evaluate the image of the company as perceived by inhabitants of surrounding villages. The other aim is to make a suggestion for optimization of communication strategy. Underlying aim of the thesis is to assess general function of Public Relations and CSR activities in the field, which is rather …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Rudolf Kozák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21063