Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly. – Kateřina Kohoutková
Kateřina Kohoutková
Diplomová práce
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Communication strategy of Severočeské doly a.s.
Anotace:
Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze existing communication of the company and, based on field research, evaluate the image of the company as perceived by inhabitants of surrounding villages. The other aim is to make a suggestion for optimization of communication strategy. Underlying aim of the thesis is to assess general function of Public Relations and CSR activities in the field, which is rather …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Rudolf Kozák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21063
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec