Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky – Bc. Karolina Benešová
Bc. Karolina Benešová
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
The Use of Marketing Research in the Process of Brand Building
Anotácia:
Cílem diplomové práce je využití marketingového výzkumu pro budování značky a na základě zjištěných informací z dotazníkového šetření navrhnout firmě doporučení pro zlepšení řízení značky. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se značky, úloha značky v marketingu, proces budování značky a závěrem této části je poukázáno na využití marketingového výzkumu v procesu budování značky …viacAbstract:
The goal of my work is the usage of marketing research for building-up the brand and on the basis of questionnaire-gained information to offer improvement for increasing of running the brand. In the theoretical part basic definitions concerning the brand, the role of the brand in marketing, the process of building-up the brand are described and at the end the usage of marketing research in the process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v1kq1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Border Regions and the EU: The Role of INTERREG on the Cross-Border Integration Process in the Greater Region and in the Central European Region (Centrope) – A Comparison.
Nikolas Westenhoff -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Building a Shoe Brand
Silvie Vaculčíková -
Building a personal brand on social media
Robin Curtis -
Person as a Brand
Torezhan Shaikhiyev -
Building a Strong Brand: A Case Study of McDonald's Corporation
Monika PFEIFFEROVÁ -
Budovanie značky a image vo firme Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
Roman Česnek -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová