Mária HELLEBRANDOVÁ

Bakalářská práce

Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG

Analysis of corporate external communications - on the example of companies Česká pošta, s. p. and Deutsche Post AG
Abstract:
My bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part I would like to explain important definitions such as communication, external communication and online communication (internet). Then I deal with the topic of web servers and introduce company Česká pošta, s. p. and Deutsche Post AG in details. In the practical part first I define hypothesis, then I analyze web pages of both companies …více
Abstract:
Meine Bachelorarbeit ist in zwei Teile geteilt. Im theoretischen Teil möchte ich wichtige Begriffe wie Kommunikation, externe Kommunikation und Online-Kommunikation erklären. Weiter beschäftige ich mich ausführlich mit dem Thema Website und stelle die Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG vor. Im praktischen Teil widme ich mich der Analyse der Websites von den beiden Firmen mithilfe der ausgewählten …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HELLEBRANDOVÁ, Mária. Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG . Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.