Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna – Michal Koch
Michal Koch
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu Libor Suchý, autoprodejna. V práci jsou navrženy doporučení na zlepšení propagace firmy a to především formou on-line komunikace. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy pro tuto práci. V praktické části autor představuje jednotlivé metody, které chce aplikovat přímo v praxi.Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy for the car selling company Libor Suchý, autoprodejna. The thesis suggests recommendations for the promotion of the company, especially in the form of on-line communication.The theoretical part defines important terms for this thesis. In the practical part the author presents specific methods that he wants to apply directly into practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/e7h5ua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a služeb
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna
Názov
Vložil
Vložené
Práva