Michal Koch

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie firmy Libor Suchý, autoprodejna

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu Libor Suchý, autoprodejna. V práci jsou navrženy doporučení na zlepšení propagace firmy a to především formou on-line komunikace. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy pro tuto práci. V praktické části autor představuje jednotlivé metody, které chce aplikovat přímo v praxi.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing strategy for the car selling company Libor Suchý, autoprodejna. The thesis suggests recommendations for the promotion of the company, especially in the form of on-line communication.The theoretical part defines important terms for this thesis. In the practical part the author presents specific methods that he wants to apply directly into practice.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/e7h5ua/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu

Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a služeb

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses e7h5ua e7h5ua/4
23. 4. 2018
Složky
Soubory
Koch, M.
23. 4. 2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.