Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu ve zvolené lokalitě – Bc. Peter ŽEMBA
Bc. Peter ŽEMBA
Master's thesis
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu ve zvolené lokalitě
Marketing strategy of travel indusry development of Southern Spis
Abstract:
Táto práca chce ponúknuť pohľad na budúcnosť jedného z najzaujímavejších regiónov Slovenska {--} a nepochybne aj celej Európy a na oprávnenosť orientácie jeho ďalšieho rastu prostredníctvom rozvoja cestovného ruchu. Týmto regiónom je južný Spiš. Práca sa delí na tieto dve hlavné časti: Časť 1 podáva teoretické východiská stratégie rozvoja cestovného ruchu vo všeobecnosti, s odkazom na danú oblasť. …moreAbstract:
This report offers an insight into the future of one of the most interesting regions in Slovakia and the whole of Europe as well as into its ability to prosper thanks to Tourism industry. The region is south Spis. The report has got 2 parts: Part one outlines theory of development strategy in Tourism industry as such, and with regard to the giwen topic. Part two analytes and generalizes survey results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier:
4004
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2006
- Supervisor: Ing. Bibiána Lukáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽEMBA, Peter. \textit{Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu ve zvolené lokalitě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/e7ivdu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽEMBA, Peter. Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu ve zvolené lokalitě. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v regióne Dolný Zemplín
Caroline Willi -
Autenticita ako významný faktor rozvoja vybranej destinácie cestovného ruchu
Karolína Michtalíková -
Environmentálne aspekty rozvoja cestovného ruchu
Caroline Willi -
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v chránenej krajinnej oblasti Horná Orava
Marián Šmiheľ -
Možnosti rozvoja cestovného ruchu vo vybranom národnom parku na Slovensku
Patrik Grech -
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v okrese Svidník
Ivana Minarska -
Možnosti rozvoja kongresového cestovného ruchu v rekreačných oblastiach
Martin Jorčík -
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v Košickom kraji
Michaela Osvaldová