Bc. Peter ŽEMBA

Master's thesis

Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu ve zvolené lokalitě

Marketing strategy of travel indusry development of Southern Spis
Abstract:
Táto práca chce ponúknuť pohľad na budúcnosť jedného z najzaujímavejších regiónov Slovenska {--} a nepochybne aj celej Európy a na oprávnenosť orientácie jeho ďalšieho rastu prostredníctvom rozvoja cestovného ruchu. Týmto regiónom je južný Spiš. Práca sa delí na tieto dve hlavné časti: Časť 1 podáva teoretické východiská stratégie rozvoja cestovného ruchu vo všeobecnosti, s odkazom na danú oblasť. …more
Abstract:
This report offers an insight into the future of one of the most interesting regions in Slovakia and the whole of Europe as well as into its ability to prosper thanks to Tourism industry. The region is south Spis. The report has got 2 parts: Part one outlines theory of development strategy in Tourism industry as such, and with regard to the giwen topic. Part two analytes and generalizes survey results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Accessible from:: 12. 5. 2006
Identifier: 4004

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Bibiána Lukáčová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŽEMBA, Peter. Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu ve zvolené lokalitě. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.