Zvýšení efektivity využití e-shopu společnosti TART, s.r.o. – Pavla Novotná
Pavla Novotná
Bakalářská práce
Zvýšení efektivity využití e-shopu společnosti TART, s.r.o.
Improvement of utilization and efficiency of the e-shop in TART, inc.
Anotace:
Práce se zaměřuje na výzkum spokojenosti zákazníků se službami a produkty e-hopu společnosti TART, s.r.o. Zabývá se také teoretickým základem vzniku a rozvoje elektronického obchodu. V práci jsou využity metody brainstormingu, dotazníkového šetření a banchmarkingu.Abstract:
The thesis focuses on the research of customer satisfaction with the services and products found on the online store of the company TART, Inc. It also addresses the theoretical basis for the formation and development of the online store. The study used methods of brainstorming, questionnaire construction and benchmarking.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Husák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novotná, Pavla. Zvýšení efektivity využití e-shopu společnosti TART, s.r.o.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků se službami e-shopů
Štěpán Marek