Pavla Novotná

Bakalářská práce

Zvýšení efektivity využití e-shopu společnosti TART, s.r.o.

Improvement of utilization and efficiency of the e-shop in TART, inc.
Anotace:
Práce se zaměřuje na výzkum spokojenosti zákazníků se službami a produkty e-hopu společnosti TART, s.r.o. Zabývá se také teoretickým základem vzniku a rozvoje elektronického obchodu. V práci jsou využity metody brainstormingu, dotazníkového šetření a banchmarkingu.
Abstract:
The thesis focuses on the research of customer satisfaction with the services and products found on the online store of the company TART, Inc. It also addresses the theoretical basis for the formation and development of the online store. The study used methods of brainstorming, questionnaire construction and benchmarking.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Husák

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novotná, Pavla. Zvýšení efektivity využití e-shopu společnosti TART, s.r.o.. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích

Práce na příbuzné téma