Bc. František HORČIČKA

Diplomová práce

Úloha vychovatele dětského domova se školou při prevenci v oblasti zneužívání psychoaktivních látek

The role of the children's home with school educators in the prevention of the abuse of psychoactive substances in the field of
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou prevence v oblasti zneužívání návykových látek ve spojitosti s klientelou dětských domovů se školou. Cílem práce je zjistit, jakou roli mohou sehrávat vychovatelé v dětských domovech se školou v rámci edukačního procesu klientů a jaké jsou možnosti vychovatelů v oblasti prevence zneužívání psychoaktivních látek. V teoretické části je věnována pozornost dětským …více
Abstract:
The thesis is focused on the issue of prevention in the field of substance abuse in connection with the clients of children's homes with the school. The aim of the work is to find out what role educators can play in children's homes with the school in the educational process of clients and what are the possibilities ofeducators in the field of preventiv the misuse of psychoactive substances. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Ing. Michal Slavík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORČIČKA, František. Úloha vychovatele dětského domova se školou při prevenci v oblasti zneužívání psychoaktivních látek. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciálně pedagogické instituce