Elektronický kurz marketingu s využitím pojmového mapování – Ing. Petra MACUROVÁ
Ing. Petra MACUROVÁ
Bakalářská práce
Elektronický kurz marketingu s využitím pojmového mapování
Concept Mapping in Marketing Ecourse
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem, tvorbou, implementací a evaluací elektronického kurzu pro distanční studium. Cílem práce je vypracovat elektronický kurz Základy marketingu pro výuku studentů technických oborů s minimální znalostí z oblasti marketingu za použití myšlenkového a pojmového mapování. Studenti v kurzu získají základní znalosti z oboru marketingu. Tato bakalářská práce …víceAbstract:
This Bachelor?s thesis deals with the analysis, design, development, implementation and evaluation of electronic course for distance learning. The aim of thesis is to develop electronic course Principles of Marketing for teaching students in technical fields with minimal knowledge of marketing using the concept and mind maps. Students in the course will gain basic knowledge of marketing. This Bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kapoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACUROVÁ, Petra. Elektronický kurz marketingu s využitím pojmového mapování. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Myšlenkové mapy jako nástroj pro identifikaci možných příčin vzniku vad ve výrobním procesu
František Frydrych -
Myšlenkové mapy jako součást informačního vzdělávání v městských knihovnách: Tvorba metodických listů
Zdeňka Sovková -
E-LEARNING: Využití mapových aplikací ve výuce zeměpisu
Anna Procházková -
E-learning - nástroj ke zkvalitnění a rozšíření výuky
Jindřich Šmíd