Elektronický kurz marketingu s využitím pojmového mapování – Ing. Petra MACUROVÁ
Ing. Petra MACUROVÁ
Bachelor's thesis
Elektronický kurz marketingu s využitím pojmového mapování
Concept Mapping in Marketing Ecourse
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem, tvorbou, implementací a evaluací elektronického kurzu pro distanční studium. Cílem práce je vypracovat elektronický kurz Základy marketingu pro výuku studentů technických oborů s minimální znalostí z oblasti marketingu za použití myšlenkového a pojmového mapování. Studenti v kurzu získají základní znalosti z oboru marketingu. Tato bakalářská práce …moreAbstract:
This Bachelor?s thesis deals with the analysis, design, development, implementation and evaluation of electronic course for distance learning. The aim of thesis is to develop electronic course Principles of Marketing for teaching students in technical fields with minimal knowledge of marketing using the concept and mind maps. Students in the course will gain basic knowledge of marketing. This Bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Kapoun
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACUROVÁ, Petra. Elektronický kurz marketingu s využitím pojmového mapování. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Theses on a related topic
-
Myšlenkové mapy, pojmové mapy a jejich využití ve výuce chemie
Šárka Kurková -
Myšlenkové mapy jako nástroj pro identifikaci možných příčin vzniku vad ve výrobním procesu
František Frydrych -
Myšlenkové mapy jako součást informačního vzdělávání v městských knihovnách: Tvorba metodických listů
Zdeňka Sovková -
E-LEARNING: Využití mapových aplikací ve výuce zeměpisu
Anna Procházková -
E-learning - nástroj ke zkvalitnění a rozšíření výuky
Jindřich Šmíd