Využití marketingových principů v oblasti agrobyznysu: výstřel do tmy, nebo cesta zpět k přidané hodnotě v zemědělské prvovýrobě – Hana Glosová
Hana Glosová
Bachelor's thesis
Využití marketingových principů v oblasti agrobyznysu: výstřel do tmy, nebo cesta zpět k přidané hodnotě v zemědělské prvovýrobě
The use of marketing principles in agribusiness: the shot into darkness, or the journey back to the added value in agricultural primary production
Anotácia:
Tato práce se zabývá propojením oblasti zemědělství a marketingu. Základní otázkou je, jestli může propojení těchto dvou oblastí přinést podnikateli nové příležitosti při tvorbě produktů s přidanou hodnotou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy pojící se s touto problematikou. Praktická část se skládá z výzkumu, který je zaměřen na podnikající subjekty. Nejprve jsou provedeny rozhovory s …viacAbstract:
This Bachelor thesis deals with the interconnection of agriculture and marketing. The basic question is whether the interconnection of these two areas can give new opportunities for the entrepreneur to create value-added products. In the theoretical part are defined the basic concepts related to this issue. The practical part consists of research, which is focused on entrepreneurial subjects. First …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Igor Nečas
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLOSOVÁ, Hana. \textit{Využití marketingových principů v~oblasti agrobyznysu: výstřel do tmy, nebo cesta zpět k~přidané hodnotě v~zemědělské prvovýrobě}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/e7vqyk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Trade management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková