Lenka Hošková
Bachelor's thesis
Public Relations strategie ve wellness
Public Relations strategy for wellness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním používaného PR ve dvou brněnských wellness centrech, a to wellness centra, které je součástí Soukromé kliniky Logo s.r.o. a Relaxašního centra Infinit. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, který nástroj PR je nejvíce používaný a který je nejvíce zákazníky vnímán. Na základě analýz byly doporučeny vhodné doplňující nástroje PR pro boě wellness centraAbstract:
Bachelor thesis deals with the comparison used by Public Relations in two Brno's wellness centres, a wellness center. The first one is a part of Private Clinic Logo Ltd and the second one is Relaxation Centre Infinite. By the investigation based on questionaires was found which one of the PR tools are the most used and which are considered the most important by the customers. On the basis of analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Eva Schwartzhoffová
- Reader: Lenka Bartková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBachelor programme / field:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Theses on a related topic
-
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
Lucie HOCHMANOVÁ -
Využití webové prezentace jako nástroje firemních aktivit Public Relation
Milan Valda -
Webové prezentace veřejných a státních vysokých škol v České republice ve vztahu k pravidlům GDPR
Alena Rambousková -
Online public relations významných českých firem
Vladimír Horák -
Webová prezentace - analýza www stránek vybraných muzeí a galerií Jihomoravského kraje
Petr Ivanov -
Webové prezentace veřejných knihoven : analýza, návrh, tvorba, správa
Olga Prokopová -
Internetová prezentace mateřských, základních a středních škol vybraného kraje
Vendula JUREČKOVÁ -
Vliv reklamy na životní styl dětí
František KOTRBA