KAŠOVÁ, Lenka. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně}. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e7zvnr/.
KAŠOVÁ, Lenka. <i>Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně</i>. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e7zvnr/.
KAŠOVÁ, Lenka. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně. Online. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/e7zvnr/.
@MastersThesis{Kasova2011thesis,
AUTHOR = "Kašová, Lenka",
TITLE = "Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]",
YEAR = "2011 [cit. 2024-11-17]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/e7zvnr/",
}
@MastersThesis{Kasova2011thesis,
AUTHOR = {Kašová, Lenka},
TITLE = {Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně},
YEAR = {2011},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/e7zvnr/},
URL_DATE = {2024-11-17},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Kašová
| jméno = Lenka
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
| url = https://theses.cz/id/e7zvnr/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí =
| rok = 2011
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-17
| poznámka =
| jazyk =
}}