Bc. Alena Sovová

Master's thesis

Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti

The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá chováním prodejního personálu v kontextu image vybraného podniku. Pro uchopení tématu je nejprve vymezen prodejní personál, jeho pracovní náplň, osobnostní předpoklady, hodnocení a jeho samotné chování. Dále je pozornost věnována definici image společnosti, aby mohl být poté v závislosti na specifických aspektech vybraného podniku proveden kvantitativní výzkum ověřující …more
Abstract:
The purpose of the thesis given is to analyze sales assistant behavior in context of chosen company. Definition of sales staff, their workload, personality traits, evaluation and the behavior itself are defined to provide better understanding of the subject. Company image is defined so that based on a bond between specific aspects of the chosen company a quantitative research may be carried out verifying …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication