Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti – Bc. Alena Sovová
Bc. Alena Sovová
Master's thesis
Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti
The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Abstract:
Předkládaná práce se zabývá chováním prodejního personálu v kontextu image vybraného podniku. Pro uchopení tématu je nejprve vymezen prodejní personál, jeho pracovní náplň, osobnostní předpoklady, hodnocení a jeho samotné chování. Dále je pozornost věnována definici image společnosti, aby mohl být poté v závislosti na specifických aspektech vybraného podniku proveden kvantitativní výzkum ověřující …moreAbstract:
The purpose of the thesis given is to analyze sales assistant behavior in context of chosen company. Definition of sales staff, their workload, personality traits, evaluation and the behavior itself are defined to provide better understanding of the subject. Company image is defined so that based on a bond between specific aspects of the chosen company a quantitative research may be carried out verifying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fgska/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního chování při výběru jazykové školy
Kateřina Kantorová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Public relation a personální management
Anna Patriková -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková