Bc. Alena Sovová

Diplomová práce

Význam chování prodavačů pro tvorbu image společnosti

The Importance of Sales Assistants Behaviour in Creating Corporate Image
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá chováním prodejního personálu v kontextu image vybraného podniku. Pro uchopení tématu je nejprve vymezen prodejní personál, jeho pracovní náplň, osobnostní předpoklady, hodnocení a jeho samotné chování. Dále je pozornost věnována definici image společnosti, aby mohl být poté v závislosti na specifických aspektech vybraného podniku proveden kvantitativní výzkum ověřující …více
Abstract:
The purpose of the thesis given is to analyze sales assistant behavior in context of chosen company. Definition of sales staff, their workload, personality traits, evaluation and the behavior itself are defined to provide better understanding of the subject. Company image is defined so that based on a bond between specific aspects of the chosen company a quantitative research may be carried out verifying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace