Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN – Kateřina BRADOVÁ
Kateřina BRADOVÁ
Master's thesis
Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN
Knowledge and attitude of students of different types on secondary schools about Syndrome CAN
Abstract:
Diplomová práce pojednává o syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Jsou zde popsány všechny formy syndromu CAN. Cílem práce bylo zjistit znalosti studentů střední pedagogické školy a gymnázia o této problematice a následně je porovnat. Dalším cílem bylo poukázat na příčiny a důsledky syndromu CAN. Výzkumný vzorek tvořilo 119 studentů, ve věku 17.-18. let.Abstract:
The thesis discusses the syndrome of abused and neglected child. In thesis there are described all forms of syndrome. The aim of the study was to determine students' knowledge of pedagogical secondary school and grammar school about the topic and then compare them. Another aim was to highlight the causes and consequences of the syndrome. The sample consisted of 119 students, aged 17 to 18 years.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2015
Accessible from:: 23. 6. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRADOVÁ, Kateřina. \textit{Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/e84q7q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRADOVÁ, Kateřina. Informovanost a postoje studentů různých typů středních škol o syndromu CAN . Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.6.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Syndrom CAN (Child Abuse and Neglect) se zaměřením na konkrétní formu ve Středočeském kraji
Sabina Kopřivová -
Syndrom CAN – klasifikace, výskyt, prevence
Kamila Andrysíková -
Syndrom CAN Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte
Ivana SOLOVSKÁ -
Syndrom CAN a jeho důsledky
Eliška Marešová -
Syndrom CAN v kontextu pandemie COVID-19
Ildikó Erzsébet Škarka -
Syndrom CAN
Veronika Lehoťáková -
Syndrom CAN z pohledu rodičů dětí vzdělávaných v klasické a alternativní škole
Šárka Mánková -
Syndrom CAN se zaměřením na situaci v Královéhradeckém kraji
Kristýna Hubálková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights