Bc. Prachi Ravindrasinh Jhala

Diplomová práce

Influence of Culture on the Purchasing Behaviour

Abstract:
This research sheds light on the cultural influence on the purchasing behaviour of the consumer of India and Czech Republic. Cultural factors that have an effective and strong influence on the buying or purchasing behaviour of the consumer. Cultural factors include the basic needs, values, preferences, wants, behaviour, and perception which are effectively learned as well as observed by the consumer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
  • Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Kanalošová, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.