Influence of Culture on the Purchasing Behaviour – Bc. Prachi Ravindrasinh Jhala
Bc. Prachi Ravindrasinh Jhala
Diplomová práce
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
Abstract:
This research sheds light on the cultural influence on the purchasing behaviour of the consumer of India and Czech Republic. Cultural factors that have an effective and strong influence on the buying or purchasing behaviour of the consumer. Cultural factors include the basic needs, values, preferences, wants, behaviour, and perception which are effectively learned as well as observed by the consumer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Kanalošová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Why India lags behind China
Dominika Jančovičová -
Economic Reforms in India
Dominika Jančovičová -
India’s Stance Towards Chinese BRI
Anuj Sukhija -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2023
Mach, J.
3. 12. 2023