Bc. Karolína Brůnová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy
Proposal of marketing strategy of the company
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení aktuálních marketingových aktivit společnosti Kaferak s.r.o. a následná formulace návrhu optimalizované marketingové strategie. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů z oblasti tvorby marketingové strategie. Jsou zde specifikovány prvky marketingového mixu, proces STP, marketingové strategické řízení a plánování, marketingová situační analýza a mimo …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing activities of the company Kaferak s.r.o. and the subsequent formulation of a proposal for an optimized marketing strategy. The theoretical part is devoted to the definition of basic concepts in the field of marketing strategy development. Elements of the marketing mix, the STP process, marketing strategic management and planning, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/nm0zy/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Kuzník
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková