Bc. Karolína Brůnová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy

Proposal of marketing strategy of the company
Abstract:
Cílem diplomové práce je posouzení aktuálních marketingových aktivit společnosti Kaferak s.r.o. a následná formulace návrhu optimalizované marketingové strategie. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů z oblasti tvorby marketingové strategie. Jsou zde specifikovány prvky marketingového mixu, proces STP, marketingové strategické řízení a plánování, marketingová situační analýza a mimo …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing activities of the company Kaferak s.r.o. and the subsequent formulation of a proposal for an optimized marketing strategy. The theoretical part is devoted to the definition of basic concepts in the field of marketing strategy development. Elements of the marketing mix, the STP process, marketing strategic management and planning, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Kuzník

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné