Návrh marketingové strategie firmy – Bc. Karolína Brůnová
Bc. Karolína Brůnová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy
Proposal of marketing strategy of the company
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení aktuálních marketingových aktivit společnosti Kaferak s.r.o. a následná formulace návrhu optimalizované marketingové strategie. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů z oblasti tvorby marketingové strategie. Jsou zde specifikovány prvky marketingového mixu, proces STP, marketingové strategické řízení a plánování, marketingová situační analýza a mimo …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing activities of the company Kaferak s.r.o. and the subsequent formulation of a proposal for an optimized marketing strategy. The theoretical part is devoted to the definition of basic concepts in the field of marketing strategy development. Elements of the marketing mix, the STP process, marketing strategic management and planning, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nm0zy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Kuzník
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková