Bc. Karolína Brůnová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie firmy

Proposal of marketing strategy of the company
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení aktuálních marketingových aktivit společnosti Kaferak s.r.o. a následná formulace návrhu optimalizované marketingové strategie. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů z oblasti tvorby marketingové strategie. Jsou zde specifikovány prvky marketingového mixu, proces STP, marketingové strategické řízení a plánování, marketingová situační analýza a mimo …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing activities of the company Kaferak s.r.o. and the subsequent formulation of a proposal for an optimized marketing strategy. The theoretical part is devoted to the definition of basic concepts in the field of marketing strategy development. Elements of the marketing mix, the STP process, marketing strategic management and planning, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/nm0zy/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Kuzník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné