Nikola Slováková

Diplomová práce

Destinační marketing Východní Moravy

Destination Marketing of Eastern Moravia
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dostupných informací, statistik a výzkumů agentury CzechTourism definovat vhodné cílové segmenty a navrhnout vhodné produkty a opatření ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy v rámci incomingového cestovního ruchu. Teoreticky zaměřená je převážně první kapitola zabývající se popisem destinačního marketingu stejně jako popisem organizací destinačního managementu …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to determine target market segments, based on available information and statistics, and subsequently suggest measures and suitable products determined to increase number of visits of Eastern Moravia region within incoming tourism. The first chapter theoretically describes information concerning destination marketing and destination management organizations, as well as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Dana Daňová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72932

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch