Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů – Bc. Simon Schut
Bc. Simon Schut
Diplomová práce
Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů
The Role Of PR In Integrated Marketing Communications And Its Impact On The Effectiveness Of Other Tools.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na význam public relations v kontextu marketingových komunikací, zejména jeho roli při integrraci marketingových komunikací s důrazem na zvýšení efektivity ostatních nástrojů komunikace. Výzkumná a projektová část diplomové práce se zaměřují na konkrétní příklad z praxe značky spodního prádla Lisca. Věnuje se fenoménu využívání public relations jako substitutu klasické inzerce …víceAbstract:
The thesis focuses on the importance of public relations in the context of marketing communications, in particular its role in the tight integration of marketing communications with emphasis on increasing the effectiveness of other communication tools. Research part of the thesis together with the project focuses on specific practical example of lingerie brand Lisca. It deals with the phenomenon of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHUT, Simon. \textit{Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/e8kkb2/.
Jak správně citovat práci
Schut, Simon. Role PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček