Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování – Danil Karpychev
Danil Karpychev
Master's thesis
Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování
The Effective Minimum Frequency of Video Advertising on YouTube in Media Planning
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je postihnout dynamiku vztahu mezi navýšením frekvence reklamy a jejím dopadem na růst mentální dostupnosti značky a současně identifikovat výši efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube, která přináší nejvyšší přidanou hodnotu působení na růst mentální dostupnosti značky a tímto optimalizuje rozšíření zásahu. Vedlejším cílem práce je rozšíření …viacAbstract:
The main goal of this research paper is to describe the relationship between advertising frequency and its impact on the mental availability of the brand and identify the effective minimum frequency for video advertising on YouTube, which has the highest added value of brand mental availability and thus optimizes added reach? The secondary goal of this work is to expand the findings with practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2022
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Ondřej Sláma
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Dagmar GREGOROVÁ -
Komunikace a identita komunitního plánování sociálních služeb
Dagmar GREGOROVÁ -
Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit
Lucie Slámová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Využití emocí v reklamních apelech na platformě YouTube
Danil Karpychev -
Nově zaváděná evropská legislativa REACH (Registration, Evaluation, Autorisation of Chemicals) a její předpokládané dopady na provádění záchranných a likvidačních prací a na zvýšenou administrativu v českých podnicích
Jana HLÁSKOVÁ