Problematika výuky žáků se syndromem ADHD – Ing. Ivana Hudousková
Ing. Ivana Hudousková
absolventská práce studenta CŽV
Problematika výuky žáků se syndromem ADHD
Challenges in Educating Students with ADHD Syndrome
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na syndrom poruchy pozornosti s hyperaktivitou (ADHD), jehož význam a povědomí v posledních letech narůstá jak mezi odborníky, tak ve veřejné dis-kusi. Vzhledem k mému zájmu o pedagogiku a doplňkové pedagogické studium se tato práce zabývá životními zkušenostmi a výzvami dětí s ADHD. Hlavním cílem je pro-zkoumat jejich studijní nároky, pocity ve školním prostředí a denní překážky …moreAbstract:
This thesis focuses on Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), a syndrome whose significance and awareness have been increasing in recent years, both among professionals and in public discourse. Due to my interest in pedagogy and supplemen-tary educational studies, this work addresses the life experiences and challenges of children with ADHD. The main objective is to explore their academic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2024
- Supervisor: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUDOUSKOVÁ, Ivana. \textit{Problematika výuky žáků se syndromem ADHD}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Available from: https://theses.cz/id/e8tiek/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Theses on a related topic
-
Motivating Students: Challenges and Opportunities of Distance Education in the Second Language Classroom
Barbora Kahancová -
Challenges and obstacles in the socio–cultural adjustment of international students
Liubov Sivtceva -
Jazyková politika Kazachstánu a její vliv na ekonomický vývoj země (na příkladu výuky jazyků na Univerzitě Suleymana Demirela a na Euroasijské národní univerzitě)
Shynggys Sagyngaliyev -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Výuka problematiky ochrany obyvatelstva na základních školách na území hlavního města Prahy
Adéla Šimůnková -
Návrh tematického plánu a sborníku příprav na výuku pro druhé vzdělávací období ZŠ v rámci předmětu pracovních činností
Michaela Musilová -
Význam a využití geoparků ve výuce na základní škole na příkladu geoparku Vysočina
Barbora Maňoušková -
Metodický náhled na výuku lesního rohu na ZUŠ
Jitka Molvová