Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti – Dana Mgr. Horáková
Dana Mgr. Horáková
Master's thesis
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Abstract:
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3187
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2007
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Slavomír Cejnar
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.