Dana Mgr. Horáková

Master's thesis

Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti

Abstract:
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2007
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Slavomír Cejnar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3187

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.