Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti – Dana Mgr. Horáková
Dana Mgr. Horáková
Master's thesis
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Anotácia:
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Slavomír Cejnar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.