Dana Mgr. Horáková

Master's thesis

Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti

Anotácia:
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
  • Vedúci: Marie Hesková
  • Oponent: Slavomír Cejnar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3187

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.