Alternativní směry v primárním vzdělávání – Mgr. Lenka Adamová
Mgr. Lenka Adamová
Diplomová práce
Alternativní směry v primárním vzdělávání
Alternative education in primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem alternativními směry v současném primárním vzdělávání. První část se zabývá teoretickým popisem tří vybraných alternativních škol – Waldorfské školy, Montessori školy a ScioŠkoly. Vysvětluje pojmy alternativní škola, málotřídní škola a standartní škola. Dále reflektuje historický vývoj alternativního vzdělávání v České republice a popisuje rozdíly mezi standartní …víceAbstract:
The diploma thesis titled actual theme alternative education in primary school. In the first part deals with theoretical description of three selected alternative schools – Waldorf school, Montessori school, Scio school and their concepts. There is also explained the definition of alternative school, school with multi-age/multi-grade classes and standard school. Also reflects the historical development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jrewe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Vnímaní vzdělávací dráhy absolventy Montessori základní školy
Veronika Sedláková -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Teaching English in Waldorf School
Pavla Lososová