Bc. Alena ZAORALOVÁ
Master's thesis
Sémiotika a reklama
Semiotics and Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem reklamy, protože se s ní v každodenním životě setkáváme a neustále nás ovlivňuje. Konkrétně je práce zaměřena na analýzu reklamy ze sémiotického hlediska. Práce je strukturována na několik hlavních kapitol, které jsou zároveň názvy vybraných nástrojů pro analýzu reklamy. V práci jsou postupně definovány nejen sémiotické pojmy, jako je například znak, kód, denotace …viacAbstract:
Advertisement influences our everyday lives and this is the reason why this thesis is focused on this topic. To be specific, this thesis deals with the analysis of the advertisement from semiotic point of view. There are a few main chapters in this thesis and these chapters are the tools for semiotic analysis at the same time. In this thesis, there are semiotic terms (sign, code, denotation, connotation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zverejniť od: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vít Gvoždiak, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAORALOVÁ, Alena. Sémiotika a reklama. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Philology / General Lingvistics and Theory of Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva