Bc. Alena ZAORALOVÁ

Master's thesis

Sémiotika a reklama

Semiotics and Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem reklamy, protože se s ní v každodenním životě setkáváme a neustále nás ovlivňuje. Konkrétně je práce zaměřena na analýzu reklamy ze sémiotického hlediska. Práce je strukturována na několik hlavních kapitol, které jsou zároveň názvy vybraných nástrojů pro analýzu reklamy. V práci jsou postupně definovány nejen sémiotické pojmy, jako je například znak, kód, denotace …viac
Abstract:
Advertisement influences our everyday lives and this is the reason why this thesis is focused on this topic. To be specific, this thesis deals with the analysis of the advertisement from semiotic point of view. There are a few main chapters in this thesis and these chapters are the tools for semiotic analysis at the same time. In this thesis, there are semiotic terms (sign, code, denotation, connotation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zverejniť od: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Vít Gvoždiak, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAORALOVÁ, Alena. Sémiotika a reklama. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Philosophical Faculty

Master programme / odbor:
Philology / General Lingvistics and Theory of Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses e9bc6b e9bc6b/2
6. 5. 2015
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.