Analýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilem – Daniel Šadibol
Daniel Šadibol
Bakalářská práce
Analýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilem
Website Traffic Analytics of Soft Furnishings E-shop
Anotace:
Tématem bakalářské práce byla analýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilem Dante.cz. Cílem práce bylo analyzovat návštěvnost internetového obchodu Dante.cz za účelem zvýšení návštěvnosti webu a tržeb. Klíčovou metodou byla kvantitativní metoda elektronického pozorování. Nástrojem použitým pro výzkum byl Google Analytics. Pomocí analýzy návštěvnosti byli charakterizováni návštěvníci internetového …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis was the Website Analytics of a Fashion E-shop Dante.cz. The aim of this bachelor thesis was to analyze the traffic of the internet store Dante.cz in order to subsequently optimize it to achieve the highest traffic and sales. The key method was the quantitative method of electronic observation. The tool used for research was Google Analytics. Visitors of the online store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Vojtěch Klézl
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Analýza návštevnosti webových stránok s využitím Google Analytics
Andrej Ševčík -
Recovering of Company's Website
Michal Lang -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
Analýza návštěvnosti e-shopu s módou
Nicola Dutková -
Analýza návštěvnosti e-shopu se šperky
Petr Poloch -
E-shop a jeho marketing
Tereza Dulová