Bc. Ngoc Nguyen Viet

Master's thesis

Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y

Modern internet marketing tools in the practice of companies X and Y
Abstract:
Ve světě internetové revoluce se marketingová komunikace jeví jako druh osobního dialogu mezi společnostmi a jejich zákazníky. Nové technologie společnosti podněcují k tomu, aby přecházely od hromadné neosobní komunikace ke komunikaci cílené a obousměrné. Diplomová práce se zabývá analýzou moderních nástrojů internetového marketingu, které by firmy měly používat ke svému zviditelnění v internetovém …more
Abstract:
In the world of internet marketing communication revolution appears as a kind of personal dialogue between companies and their customers. New technologies are encouraged to make transitioned from impersonal mass communication to communicate targeted and reversible. This thesis focuses on the analysis of modern internet marketing tools that companies should use to its visibility in the online environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Nesejt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní