Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y – Bc. Ngoc Nguyen Viet
Bc. Ngoc Nguyen Viet
Master's thesis
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Modern internet marketing tools in the practice of companies X and Y
Abstract:
Ve světě internetové revoluce se marketingová komunikace jeví jako druh osobního dialogu mezi společnostmi a jejich zákazníky. Nové technologie společnosti podněcují k tomu, aby přecházely od hromadné neosobní komunikace ke komunikaci cílené a obousměrné. Diplomová práce se zabývá analýzou moderních nástrojů internetového marketingu, které by firmy měly používat ke svému zviditelnění v internetovém …moreAbstract:
In the world of internet marketing communication revolution appears as a kind of personal dialogue between companies and their customers. New technologies are encouraged to make transitioned from impersonal mass communication to communicate targeted and reversible. This thesis focuses on the analysis of modern internet marketing tools that companies should use to its visibility in the online environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p5835/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Nesejt
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný