Anna Šitavancová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze

Analysis of marketing communication of organ concerts in St. Francis church in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace varhanních koncertů, které pořádá společnost JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o., s cílem navrhnout opatření k jejímu zefektivnění. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy marketing a marketingová komunikace s důrazem na specifika v oblasti kultury, konkrétně v performativním …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication of organ concerts which are organised by the company JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o with the aim of proposing arrangements to make it more efficient. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the fist part terms such as marketing and marketing communication are defined with the emphasis on culture, specifically …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50851