Návrh marketingové strategie technologického startupu – Hanka Těšitelová
Hanka Těšitelová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie technologického startupu
Marketing strategy proposal of technological startup
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje online marketingové strategii. Cílem práce je navržení a implementace online marketingové strategie pro technologický startup, který se zabývá vývojem webové aplikace, která uživatelům usnadňuje správu a nastavení výkonnostních reklam. Teoretická část vysvětluje pojem online marketing a online komunikace, dále se zaměřuje na vybrané nástroje online komunikace a jejich metriky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with online marketing strategy. The main goal of the thesis is to design and implement an online marketing strategy for a technology startup, which develops a web application that makes it easier for users to manage and set up performance ads. The theoretical part explains the concept of online marketing and online communication. Next part focuses on selected tools of online …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Dostál
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Těšitelová, Hanka. Návrh marketingové strategie technologického startupu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Šmída, J.
7/5/2022