Mgr. Michaela JENDEKOVÁ

Diplomová práce

Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

The Structure, Language and Communication of Teleshopping
Anotace:
Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné …více
Abstract:
Based on numbers provided by research agencies, teleshopping is an interest for one fifth of the whole Czech population. Half an hour after a teleshopping spot is broadcasted on TV telemarketing Office receive hundreds of orders for teleshopping products. At the same time the general opinion towards teleshopping in the Czech Republic is negative most peo-ple find it inconvenient and risky. We have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Zveřejnit od: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7591

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JENDEKOVÁ, Michaela. Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace