Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení – Mgr. Michaela JENDEKOVÁ
Mgr. Michaela JENDEKOVÁ
Diplomová práce
Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení
The Structure, Language and Communication of Teleshopping
Anotace:
Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné …víceAbstract:
Based on numbers provided by research agencies, teleshopping is an interest for one fifth of the whole Czech population. Half an hour after a teleshopping spot is broadcasted on TV telemarketing Office receive hundreds of orders for teleshopping products. At the same time the general opinion towards teleshopping in the Czech Republic is negative most peo-ple find it inconvenient and risky. We have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Zveřejnit od: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JENDEKOVÁ, Michaela. Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ -
Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Jaroslav JANEČKA -
Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění
Lucie Hokrová -
Propagační spot s animovanými prvky o oboru Textilní tvorba
Tomáš Žukovský -
Hot spot analýza
Aneta DVOŘÁKOVÁ -
Podnikatelský záměr - Offline spot
Jiří Tulajdan -
Analýza potenciálu a přínos instrumentu Spot Bitcoin ETF
Ivan Liashenko -
ZOO Ostrava jako hot spot biodiverzity mechorostů v průmyslové oblasti
Sarah STACHOVÁ