Firma v konkurenčním prostředí – Bc. Anna Králíčková
Bc. Anna Králíčková
Diplomová práce
Firma v konkurenčním prostředí
Company in a Competitive Environment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá firmou v konkurenčním prostředí a je rozdělena na dvě hlavní části. První částí jsou teoretická východiska a druhou částí je vlastní práce. Teoretická část práce vysvětluje pojmy trh a jeho fungování, firma, marketingový mix, konkurence a konkurenční boj, analýzu SWOT a další analýzy a strategie jako je Porterova konkurenční strategie, Porterova analýza pěti sil a dotazníkové …víceAbstract:
Diploma thesis deals with a company in competitive enviroment and it’s devided into two main parts. As a first part is theoretical basis and as a second part it’s own thesis. Theoretical part of the thesis explains concepts market and it’s functioning, company, marketing mix, competition and competitive fight, SWOT analysis and other analysis such as Porter competitive strategy, Porter analysis of …víceKlíčová slova
firma konkurence zákazník reklama strategie analýza marketingový mix cena produkt dodavatel
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. PhDr. Lucie Severová, Ph.D.
- Oponent: Otakar Němec, Ing., externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 12. 2023
Mach, J.
3. 12. 2023