Mgr. Eva ŠIKL BUREŠOVÁ

Diplomová práce

Formát reality show jako nosič reklamních sdělení

Reality show format as carrier of advertising message
Anotace:
Práce s titulem {\clqq}Formát reality show jako nosič reklamních sdělení`` definuje dva specifické formáty. Jde o reality show (v práci nalezne čtenář charakteristiku vybraných formátů {--} Big Brother, VyVolení a on-line reality show Winamax League a RealityRun) a product place-ment. Zda patří product placement do marketingového mixu firem, a pod které {\clqq}P`` je možné tuto reklamní aktivitu začlenit …více
Abstract:
Thesis with title {\clqq}Reality show format as carrier of advertising message`` define two very specific format. Is concerned about reality show (is defined selected formats - Big Brother, VyVolení, Winamax League and RealityRun) and product placement. If product placement belongs to the firms marketing mix, and under which {\clqq}P`` is possible these advertising activity integrate is defined in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7575

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIKL BUREŠOVÁ, Eva. Formát reality show jako nosič reklamních sdělení. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace