Komerční komunikace společnosti Emco – Petra Bílíková
Petra Bílíková
Diplomová práce
Komerční komunikace společnosti Emco
Commercial communication of company Emco
Anotace:
Diplomová práce na téma Komerční komunikace společnosti Emco se zabývá analýzou propagačních aktivit této společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou popsány teoretické základy marketingu s detailnějším popisem komunikačního mixu. Druhá část analyzuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Emco a porovnává je s její konkurencí. Závěr práce představuje soubor navržených …víceAbstract:
The Master's Thesis with a title Commercial communication of company Emco is focused on the analysis of promotion activities of this company. The thesis is divided into two parts. In the first part are described theoretical basics of marketing with detailed description of communication mix. The second part analyses marketing and communication activities of company Emco and compares them with its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec