Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s. r. o. na ukrajinský trh – Jiří PRÁŠEK
Jiří PRÁŠEK
Bakalářská práce
Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s. r. o. na ukrajinský trh
Analysis of Entering the Ukrainian Market for the Company Altech s. r. o.
Anotace:
V bakalářské práci je provedena analýza vstupu společnosti ALTECH, spol., s. r. o. na ukrajinský trh. Společnost řeší bezbariérové vstupy pro tělesně postižené a má své výrobky téměř po celém světě. Přibližně 70 % výrobků je určeno na export. Své pobočky má společnost v České a Slovenské Republice. Bakalářská práce je však zaměřena na vstup společnosti na ukrajinský trh. V teoretické jsou zpracovány …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis of entering the Ukrainian market for the company ALTECH s. r. o. The company solves overcoming of architectonic barriers for the disabled, and it has got its products all over the world. Approximately, 70% of the products are exported. The company has got its offices in the Czech Republic and Slovakia. This Bachelor thesis, however, focuses on the entry into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRÁŠEK, Jiří. Analýza vstupu společnosti ALTECH, spol. s. r. o. na ukrajinský trh. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Narativy šířené ruskými médii v rámci informační války - případ Ukrajina
Anna FIALOVÁ -
Social Media Marketing in Ukraine during wartime
Arina Dolenko -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Marketing Strategy Proposal for the Selected Beauty Salon
Sofiya Nikitina -
Západní Ukrajina jako cílová destinace pro české turisty
Inna Kravtsova -
Business and Marketing Strategy of Carlsberg Group Ukraine
Veronika Lugovska -
Vstup vybraného podniku na zahraniční trh
Romana Gašpárková -
Vstup vybrané české firmy na bulharský trh
Václav Martínek