Obchod a efektivní řízení obchodních činností ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy ) – Bc. Viet Anh Vu
Bc. Viet Anh Vu
Diplomová práce
Obchod a efektivní řízení obchodních činností ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Business and effective management of business activity in the organization xy
Anotace:
V diplomové práci bude řešena problematika obchodu a efektivního řízení obchodních činností ve firmě XY, kde budou analyzovány dostupné informace. Na základě získaných informací vztahující se k vybraným tématům, stejně jako jejich konfrontace s teoretickými znalostmi bude cílem diplomové práce zjistit na jaké úrovni je marketingová činnost v podniku, jelikož v gastronomii je důležitou podpůrnou složkou …víceAbstract:
The following thesis focuses on the issue of trade and efficient management of business operations at company XY, where available data are analyzed. The analysis of collected data related to chosen topics as well as its confrontation with theories will form a basis to the thesis, aiming to determine the level of marketing in the company, because in gastronomy it is an important supporting component …víceKlíčová slova
Obchod řízení plány marketing prodej zákazník podnik dotazníkové šetření konkurence management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nb1c5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Pavel Junek -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Petr Žáček -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Konkurence a konkurenční prostředí vybrané firmy
Sára Křiklanová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Veronika Volfová