Rendering Molecular Surfaces Using Signed Distance Functions – Bc. Daniel Klepáč
Bc. Daniel Klepáč
Diplomová práce
Rendering Molecular Surfaces Using Signed Distance Functions
Rendering Molecular Surfaces Using Signed Distance Functions
Anotace:
Biomolekuly jako proteiny mají klíčovou roli při fungování každého organismu na zemi. Porozumění geometrii a struktuře těchto molekul je důležité pro studium jejich funkce a jejich interakce s prostředím. Takové znalosti jsou důležité například při návrhu léků. V této práci se zaměřujeme na vývoj algoritmu pro vykreslování hladkých molekulárních povrchů, které lze použít k vizualizaci proteinů a k …víceAbstract:
Biomolecules like proteins have a vital role in the working of every organism on earth. Understanding their geometry and structure is important for studying their function and how they interact with their environment. Such knowledge is important, for example, in drug design when new medicaments are being developed. In this work, we focus on developing an algorithm for rendering smooth molecular surfaces …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y5tft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Matúš Talčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her
Práce na příbuzné téma
-
Zobrazení 3D scény metodou raytracing se zaměřením na urychlující datové struktury
Vojtěch Řehák -
Raytracing virtuálních grafických scén
Andrej Rypák -
Raytracing na GPU
Marek Straňák -
Hybridní raytracing v rozhraní DXR
Tomáš Polášek -
Raytracing pro GPUEngine
David Novák -
Raytracing virtuálních grafických scén
Matej Kendra -
Raytracing pomocí technologie CUDA
Jan Křístek -
Raytracing na GPU
Jan Nekvapil